Mobilya Türkiye için kritik öneme sahip
Kayseri Mobilya Sanayicileri Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Yakup Deveci, mobilya sektörünün ana rekabetçilik kalemlerinden birinin markalaşma olduğunu vurgulayarak, 'Mobilya, katma değer yaratımı açısından Türkiye için kritik öneme sahip bir sektör.' dedi.
Kayseri Mobilya Sanayicileri Derneği (KAYMOS) ‘Kayseri Mobilyası Dünya Pazarında’ projesi kapsamında eğitimlerine devam ediyor.
T.C. Ekonomi Bakanlığı desteği ile KAYMOS’un yürütücülüğünü üstlendiği Ur-Ge (Uluslararası Rekabetçiliğin Geliştirilmesi) projesi kapsamında katılımcı firmalar 3. eğitim olan Markalaşma Eğitimini tamamladılar.
Doç. Dr. Nilsun Sarıyer tarafından verilen 16 saat süreli eğitimde; firmalar satış, ürün yönetimi ve görsel kimlik, marka konumlandırma gibi konularda bilgi edindiler.
Türkiye mobilya sektörünün ana rekabetçilik kalemlerinden birinin markalaşma olduğunu vurgulayan Başkan Deveci, “Mobilya, katma değer yaratımı açısından Türkiye için kritik öneme sahip bir sektördür. Özellikle tasarım ve markalaşma bu sektörde birim katma değeri artırma için en fazla ihtiyaç duyulan stratejilerdir. Uluslararası pazarlarda mevcut ürünlere ihracat potansiyeli olan yeni ürünler eklenmek isteniyorsa; markalaşma, fiyatlama, yeni tasarım/koleksiyon sunma, alternatif satış kanalları bulma ve benzeri hususlara hem firmaların hem de KAYMOS’un önem vermesi gerekmektedir” dedi.
Eğitimin sonunda sertifika verildi.
İHA