Markalı ürünlerde sürekli indirim yapıyoruz
Kısa süre içerisinde büyüyerek marka haline gelen Kayseri Gross 4. şubesini Talas kız yurdu yanında açtı. Kayseri Gross Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Kurt başarılarının genel ahlaka, milli ve manevi değerlerimize aykırı ürün satmamak, markalı ve kaliteli ürünleri en uygun fiyata satmak gibi değerlere olan bağlılıktan kaynaklandığını söyledi.
Kayseri Gross Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Kurt, 27 Mart Cuma günü Kayseri Gross Market’in Kayseri’de 4. Şubesini Talas’ta hizmete açtığını hatırlatarak: “Açılışımıza Melikgazi Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, AK Parti Melikgazi İlçe Başkanı Sıddık Sami Kadıoğlugil ile AK Parti Kayseri Milletvekili aday adaylarından Hatice Kurt, Oğuz Memiş, Ayhan Oğan ve Ferhat Akmermer katıldı. Katılımlarından dolayı tekrar teşekkür ederim” dedi. Kurt, Kayseri Gross’un başlangıç serüveni hakkında da bilgiler vererek şunları söyledi: “1994 yılında gıda bayilikleriyle başlayan sürecimiz, 2010 yılında Kayseri Gross markasına dönüştü. Sektörde elde ettiğimiz tecrübe ve sizlerin de destekleriyle 2013 yılı şubat ayında, Anayurt şubemizi açtık. Sonrasında aynı yıl stadyum karşısında şube açtık. 27 Mart Cuma günü ise Talas mağazamızın açılışını yaptık. Talas’ta yeni açılan mağazamız 5.000 m²’lik bir alana sahip. 14.000 m²’lik kapalı alana sahip 4 mağazamızda, toplam 120 personel istihdam etmekteyiz.”
“Kayseri Gross benzerlerinden farklı”
Kayseri Gross’un benzerlerinden farklı olarak sürekli indirim marketi olduğunu kaydeden Kurt: “Bizim mağazalarımızda indirimler belirli ürünlerde değil tüm ürünlerde, yine belirli ya da dönemsel günlerde değil, yılın 365 gününde olmaktadır. Kayseri Gross, Kayseri’nin ilk ve tek toptan ve perakende alış-veriş yapılan marketidir” şeklinde konuştu.
“ Her şirketin değerleri olduğu gibi, Kayseri Gross’un da değerleri vardır” diyen Kurt, Kayseri Gross’un değerlerini ise şöyle sıraladı:
“Genel ahlaka, milli ve manevi değerlerimize aykırı ürün satmamak,
Birey ve toplumun sağlığına zararlı ürünler satmamak,
Aldatıcı ve geçici kampanyalardan uzak durmak,
Markalı ve kaliteli ürünleri en uygun fiyata satmak,
Tüketicinin gider artışlarına sebep olacak, her türlü harcamadan kaçınmak,
Maliyet artırıcı servis ve reklam harcamalarını minimumda tutmak”