İstikbal en itibarlı marka seçildi

Türkiye çapında gerçekleştirilen bir araştırma sonucuna göre İstikbal, mobilya sektöründe en itibarlı marka seçildi.

İtibar Atölyesi bünyesinde faaliyet gösteren Türkiye İtibar Akademisi tarafından 5'incisi gerçekleştirilen Türkiye İtibar Endeksi Araştırması'nın sonuçları açıklandı.

59 yıllık köklü geçmişe sahip İstikbal, Türkiye’nin en kurumsal markaları arasında gösteriliyor.

Boydak Holding  Mobilya Grubu Pazarlama ve Reklam Koordinatörü Bilal Uyanık yaptığı açıklamada sürekli olarak Ar-Ge ve inovasyona yatırım yaparak yenilikçi fikirler üretildiğini, markanın inovatif kimliğini sürekli yenileyerek rekabetçi güçlerini hem küresel hem de yurtiçi pazarlarda artırdıklarını belirtti.

Uyanık, “Bugün geldiği noktada mobilya sektörünün öncüsü olan İstikbal, gerek kalitesi gerekse ürün gamı ve fiyatlarıyla tüm tüketicilere dokunan ve tüketicilerin kalbinde yer edinen bir marka olmuştur. Türkiye’nin en itibarlı mobilya markası olarak bu unvanı taşımaya layık görülmesi bu başarısının bir sonucudur.” dedi

Kurumsal Haber

 
 

Bakmadan Geçme