İPZ Anadolu'nun son durağı Kayseri oldu

Türkiye'nin en kapsamlı pazarlama etkinliği İnteraktif Pazarlama Zirvesi (İPZ), Anadolu turunun üçüncü programı Kayseri'de gerçekleştirildi.

Marketing Türkiye ile Marketing & Management Institute tarafından düzenlenen ve Türkiye’nin en kapsamlı pazarlama etkinliği olan İnteraktif Pazarlama Zirvesi (İPZ) Anadolu,  Radisson Blu Otel’de gerçekleşti.
Dokuz yıldır aralıksız devam eden ve Türkiye’nin birçok ilini ziyaret eden İPZ Anadolu’nun bu yılki ana teması değişen ihtiyaçlar dikkate alınarak “Yeni Nesil İşler, Süreçler ve Ürünler” olarak belirlendi.
Project House Kurucusu & Yönetici Ortağı Cüneyt Devrim “Yeni Dünyaya Doğru Yola Çıkarken” isimli sunum gerçekleştirdi. 
“Bundan sekiz yıl önce İnteraktif Pazarlama Zirvesi’ni Dijital mecranın pazarlama yatırımları içinde hak ettiği yere gelmesini sağlamayı amaçladıklarını ifade eden Cüneyt Devrim şunları söyledi:
“Teknoloji ve dijitalleşmenin sunduğu nimetlerden markaların maksimum faydayı elde etmesi için bir yol gösterici olmak istiyorduk. İPZ’nin bu misyonunu önemli ölçüde yerine getirdiğini düşünüyoruz. Bugün geldiğimiz noktada dijital pazarlama, televizyon, gazete, açık hava gibi geleneksel mecralarla rekabet eden bir mecra haline geldi. Ancak tüm bunların ötesinde İPZ’nin bizim için en önemli görevi kurumlara dijitali kullanarak işlerini nasıl geliştirebileceklerini, nasıl daha fazla kazanabileceklerini göstermesi oldu. “
GarentaDAY Satış Direktörü Yutkun Tok “Yeni nesil işler = Paylaşım Ekonomisi” isimli sunum yaparken, konferans OutWork Event Kurucu Ortağı Cengiz Ayyıldız’ın “Marka Kurumlar, Marka Şehirler, Marka Etkinlikler” adlı sunumuyla sona erdi.
Haber-Foto: Ramazan KARAKUŞ
 
 
 

Bakmadan Geçme