TÖM'den 10 bin 380 öğrenci yararlanıyor
İl Milli Eğitim Müdürü Bilal Yılmaz Çandıroğlu, Tam Öğrenme Merkezleri (TÖM)'den 10 bin 380 öğrencinin faydalandığını söyledi.
İl Milli Eğitim Müdürü Bilal Yılmaz Çandıroğlu, TÖM'de başarılı olanlara verilen ödül töreninde yaptığı konuşmasında, 'Tam öğrenme modeli ,Millî Eğitim Bakanlığı'na bağlı kamu okullarında öğrenci başarısını sistematik olarak yükseltmeyi hedefleyen projemizdir. İlimizden başka bir ilde uygulaması bulunmamaktadır' dedi.
Çandıroğlu, 'Okullarda, sınıf içinde farklı başarılar sergileyen öğrenciler bulunmakta, öğrencilerin hedeflenen kazanımların tümüne ulaşması konusunda bir çalışma yapılamamaktadır
Eğitimde; kaybedilecek hiçbir fert yoktur sözünden yola çıkarak sosyal sorumluluklarını bilen, geçmişini tanıyan, ben değil, biz diye bilen öğrenciler yetiştirmeyi hedeflenmektedir' diye konuştu.
'Kayseri İl Milli Eğitim Müdürlüğü sınavlarda İlimizin başarısını artırmak için, Tam Öğrenme Merkezleri projesini 'TÖM' hayata geçirdi' diyen Çandıroğlu, şu şekilde konuştu:
'Bu projedeki amaç, derslerinde işlenen konuların öğrencilerin tam öğrenip öğrenmediğinin kontrolünü hedeflemektedir. Öğretmen, dersle ilgili konusunu anlattıktan sonra ders bitiminde sınıfı küçük bir sınava tabii tutarak ,sınav sonunda sınıfta her bir öğrencinin konuyu anlayıp anlamadığını tespitinden sonra, konuyu tam öğrenemeyen öğrencileri ders saatleri dışında konun tekrarını yaparak tam öğrenmesini sağlamaktadır.
İlimizde şuan itibariyle on dört orta okulda ve dört lisede uygulama devam etmektedir. Proje kapsamında on bin üç yüz seksen öğrenci yararlanmaktadır.
Ayrıca ilimizde başarıyı artırma konusunda AR_GE birimimiz sıkı bir çalışmanın içerisinde, geniş bir çalışma ekibimiz var.
Avrupa'da okul ortaklıklarının kurulması, bilişim teknolojilerinin eğitim öğretim faaliyetlerinde kullanılmasının yaygınlaştırılması, yenilikçi öğretim yöntem ve tekniklerinin Avrupa'da öğretmenler arası paylaşımının sağlanması, öğrenci ve öğretmenlerin bilişim teknolojilerini ve yabancı dili kullanma becerilerinin artırılması amacıyla ülkemiz, 22 Şubat 2009 tarihinde eTwinning Faaliyetinin üyesi haline gelmiştir. eTwinning Türkiye faaliyetleri, Genel Müdürlüğümüz bünyesinde kurulmuş olan Ulusal Destek Servisi (UDS) ekibi tarafından yürütülmektedir.
eTwinning Faaliyeti'ne üye olduğumuz 2009 yılından bu yana yapılan çalışmaların sonucunda, 05 Mayıs 2015 tarihi itibariyle ülkemizden eTwinning portalına 28.819 okuldan 50.144 öğretmenimiz üye olmuş, toplam 9.628 çevrimiçi proje gerçekleştirerek Avrupa ülkeleri arasında ön sıralara yerleşmiştir. eTwinning kapsamında gerçekleştirilen projelerin kaliteleri, ulusal çapta Ulusal Kalite Etiketi, Avrupa çapında ise Avrupa Kalite Etiketi ile ödüllendirilmektedir. 2014 Yılı içerisinde, yaptıkları projeler ile 108 okulumuz Ulusal Kalite Etiketi ve bu okullardan 69 tanesi de Avrupa Kalite Etiketi almışlardır.
Bu başarıda emeği geçenlere teşekkür ederim.'
(AÖ-Y)
Çandıroğlu, 'Okullarda, sınıf içinde farklı başarılar sergileyen öğrenciler bulunmakta, öğrencilerin hedeflenen kazanımların tümüne ulaşması konusunda bir çalışma yapılamamaktadır
Eğitimde; kaybedilecek hiçbir fert yoktur sözünden yola çıkarak sosyal sorumluluklarını bilen, geçmişini tanıyan, ben değil, biz diye bilen öğrenciler yetiştirmeyi hedeflenmektedir' diye konuştu.
'Kayseri İl Milli Eğitim Müdürlüğü sınavlarda İlimizin başarısını artırmak için, Tam Öğrenme Merkezleri projesini 'TÖM' hayata geçirdi' diyen Çandıroğlu, şu şekilde konuştu:
'Bu projedeki amaç, derslerinde işlenen konuların öğrencilerin tam öğrenip öğrenmediğinin kontrolünü hedeflemektedir. Öğretmen, dersle ilgili konusunu anlattıktan sonra ders bitiminde sınıfı küçük bir sınava tabii tutarak ,sınav sonunda sınıfta her bir öğrencinin konuyu anlayıp anlamadığını tespitinden sonra, konuyu tam öğrenemeyen öğrencileri ders saatleri dışında konun tekrarını yaparak tam öğrenmesini sağlamaktadır.
İlimizde şuan itibariyle on dört orta okulda ve dört lisede uygulama devam etmektedir. Proje kapsamında on bin üç yüz seksen öğrenci yararlanmaktadır.
Ayrıca ilimizde başarıyı artırma konusunda AR_GE birimimiz sıkı bir çalışmanın içerisinde, geniş bir çalışma ekibimiz var.
Avrupa'da okul ortaklıklarının kurulması, bilişim teknolojilerinin eğitim öğretim faaliyetlerinde kullanılmasının yaygınlaştırılması, yenilikçi öğretim yöntem ve tekniklerinin Avrupa'da öğretmenler arası paylaşımının sağlanması, öğrenci ve öğretmenlerin bilişim teknolojilerini ve yabancı dili kullanma becerilerinin artırılması amacıyla ülkemiz, 22 Şubat 2009 tarihinde eTwinning Faaliyetinin üyesi haline gelmiştir. eTwinning Türkiye faaliyetleri, Genel Müdürlüğümüz bünyesinde kurulmuş olan Ulusal Destek Servisi (UDS) ekibi tarafından yürütülmektedir.
eTwinning Faaliyeti'ne üye olduğumuz 2009 yılından bu yana yapılan çalışmaların sonucunda, 05 Mayıs 2015 tarihi itibariyle ülkemizden eTwinning portalına 28.819 okuldan 50.144 öğretmenimiz üye olmuş, toplam 9.628 çevrimiçi proje gerçekleştirerek Avrupa ülkeleri arasında ön sıralara yerleşmiştir. eTwinning kapsamında gerçekleştirilen projelerin kaliteleri, ulusal çapta Ulusal Kalite Etiketi, Avrupa çapında ise Avrupa Kalite Etiketi ile ödüllendirilmektedir. 2014 Yılı içerisinde, yaptıkları projeler ile 108 okulumuz Ulusal Kalite Etiketi ve bu okullardan 69 tanesi de Avrupa Kalite Etiketi almışlardır.
Bu başarıda emeği geçenlere teşekkür ederim.'
(AÖ-Y)