'Kayseri zekasını e-ticarete aktaracağız'

        Hepsiburada, E-Ticaret Zirvesi'nin beşincisini Adana, Bursa Antalya ve İzmir'in ardından Kayseri'de gerçekleştirdi. Hepsiburada ekibi, bir yandan e-ticaret hakkında KOBİ'lere, girişimcilere ve esnaflara bilgi aktarımında bulunurken, diğer yandan işini e-ticarete taşımak isteyen firmalara yeni imknları anlattı. Satış Geliştirme Müdürü Ziya Kızıltan, Kayseri'deki esnafın ticaret zekasını e-ticaret'e aktarmak istediklerini söyledi.  

Kayseri Hilton Otel'de düzenlenen Hepsiburada E Ticaret Zirvesinde KOBİ'lere, girişimcilere ve esnaflara; Türkiye ve Dünya'da E-Ticaret, Çözüm Odaklı Taşımacılık, Online Dünyada Mağaza Açmak, E-Ticaret Operasyon Yönetimi, Çoklu Kanal Yönetimi, E Ticarette Lojistik, Girişimci Kadınlara Teknoloji Gücü konuları anlatıldı.

'Ticaret internete kayıyor'
Kayseri'deki esnafın ticaret zekasını E Ticaret'e aktarmak istediklerini söyleyen Hepsiburada Satış Geliştirme Müdürü Ziya Kızıltan, 'Türkiye'nin en büyük alışveriş merkezine ayda 3 milyon ziyaretçi gelirken Hepsiburada.com ise ayda 95 milyon ziyaretçi alıyor. Türkiye'de onlineden alışveriş yapan neredeyse herkes hepsiburadayı ziyaret ediyor. Ticaret internete kayıyor. Mobil ziyaretler, 2014 yılının başlarında sadece yüzde 13 iken, şimdi yüzde 74'lerde. 30'dan fazla kategoride hizmet veriyoruz, 12 milyonun üzerinde ürün var. 98 yılından bu yana en büyük online perakendeciyiz.' diye konuştu.

'25 milyonun üzerinde ziyaretçi var'
Hepsiburada Ticari Grup Başkanı Mutlu Erturan ise 'Hepsiburada, Türkiye'de dijitalleşmenin ve e-ticaretin öncüsü. Ancak biz çok iyi biliyoruz ki ülkede e-ticaretin büyümesi ve yaygınlaşması için KOBİ'lerin ve yerel markaların güçlenmesi ve daha aktif olması gerekiyor. Kayseri ile birlikte 5'incisini düzenlediğimizi Hepsiburada E-ticaret Zirveleriyle ilgili en büyük amacımız KOBİ'leri yakından tanımak, e-ticarete girmelerini ve işlerini e-ticarette büyütmeleri konusunda destek olmak. Türkiye ekonomik büyümesinin üzerinde, her sene en az yüzde 30 büyüyen bir pazarda işini kurmak ya da büyütmek, dijitalleşen dünyada kaçınılmaz durumda. Bugün Hepsiburada her ay 80 milyonun üzerinde trafik ve 25 milyonun üzerinde ziyaretçi alıyor. Türkiye'de internetten alışveriş yapmak isteyenlerin yüzde 65'i Google'da arama yaparken yüzde 61'i de Hepsiburada'da ürün araması yapıyor. Hepsiburada'nın tedarikçileri ve müşterileri için satış platformunun yanı sıra bir pazarlama platformu olduğunu da söylemek mümkün. Beraber çalıştığımız firmaların e-ticarete bakışını da bu şekilde değiştirmek için çalışmalarımızı sürdürüyoruz.' ifadelerini kullandı.

Haber- Fotoğraf: Tuba Köksal

Bakmadan Geçme