Kayseri Şeker ts en ıso 9001 proses eğitimi
TSE yetkilileri tarafından Kayseri Şeker'de, Kalite Yönetimi, Üretim, Bakım Onarım, Enerji, Otomasyon ve İç denetim birimlerinin personeline TS EN ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi Proses eğitimi verildi.
Kurumsal altyapıyı geliştirmek için gerekli sorumlulukların alınması, iyi uygulama örneklerinin Kayseri Şeker'e taşınması, Belgelendirme sürecine tüm çalışanların katkı sağlamasının hedeflendiği eğitimlerde, TS-EN 9001 : 2008 proses Modeli, Prosesin Özellikleri, Pratik çalışma, Proses Hiyerarşisi, Proses Etkileşimleri, Proses Yaklaşımı ve Faydaları, Proses İyileştirmesi konularına yer verildi.
TSE Baş Tetkikçisi ve Eğitmeni Murat Sayar tarafından verilen eğitimlerde, TSE'nin uyguladığı sistemin dünyanın değişik ülkeleri ile aynı standart olduğunu belirtilerek, üretim süreçlerinde, işleme prosesi, ürünün kalitesi ve maliyetleri üzerinde direkt etkili olmanın yanı sıra müşteri memnuniyetinin önemine dikkat çekildi.
Sayar ayrıca; müşteri şikayeti alındığında sistemin nasıl yönetilmesi gerektiğini, şikayetten kaynaklanan müşteri memnuniyetsizliğini memnuniyete dönüştürmenin yollarını, müşterilerine beklentilerinin de ötesinde hizmet vermeyi arzulayan şirketlere kılavuzluk eden bir standart olduğunu belirtti.
TSE Baş Tetkikçisi ve Eğitmeni Murat Sayar tarafından verilen eğitimlerde, TSE'nin uyguladığı sistemin dünyanın değişik ülkeleri ile aynı standart olduğunu belirtilerek, üretim süreçlerinde, işleme prosesi, ürünün kalitesi ve maliyetleri üzerinde direkt etkili olmanın yanı sıra müşteri memnuniyetinin önemine dikkat çekildi.
Sayar ayrıca; müşteri şikayeti alındığında sistemin nasıl yönetilmesi gerektiğini, şikayetten kaynaklanan müşteri memnuniyetsizliğini memnuniyete dönüştürmenin yollarını, müşterilerine beklentilerinin de ötesinde hizmet vermeyi arzulayan şirketlere kılavuzluk eden bir standart olduğunu belirtti.