Ford Metinler'e ' mükemmellik ödülü'
69 yıldır sektörde faaliyet gösteren Ford Metinler Bayii, müşteri memnuniyetinde gösterdiği performansla 3. çeyrekte 'Satışta Mükemmellik Ödülü' almaya hak kazandı.
Ford Metinler Satış Müdürü Hayri Karahisarlı, 35 satış birimi çalışanlarının gösterdiği performansın takdir edilmesi ve söz konusu ödülü almaktan dolayı mutlu olduklarını ifade etti. Ford Otosan'a teşekkür eden Hayri Karahisarlı, 'Ford Otosan'ın layık gördüğü bu ödülü almamızı sağlayan satış birimi çalışanlarıma performanslarından dolayı teşekkür ediyorum. Amacımız her zaman müşteri memnuniyetini yukarılara taşımak ve müşterilerimize bizim için değerli olduklarını hissini sürekli yaşatmak. Aldığımız ödüle layık olabilmek için, daha yüksek motivasyonla çalışmalarımız devam edecektir. Bizi bu ödüle layık görenlere de ekibim adına ayrıca teşekkür ediyorum' dedi.
Ford'un gözünde müşteri odaklılığın, satış öncesinden servis sağlayıcılığa kadar uzun bir süreci kapsadığını belirten Hayri Karahisarlı, 'Ford'un müşteri odaklılık değerleri yalnızca satış ve satış öncesi kapsamaz. Bizim için müşteri odaklılık, ilk geldiği andan itibaren müşterinin ihtiyaçlarını karşılama, belirleme, satış, kredi desteğinde olabildiğince yardımcı olma, araç tanıtımı, gösterge panellerinin tüm özelliklerinin anlatılması, satıştan sonra teslimat aşamasına kadar müşteriye yalnız olmadığını hissettirme ve satış sonrasında da herhangi bir problemi olduğunda bizim giderebileceğimize dair güveni verebilmeye kadar geniş bir süreci ifade eder. Ford Metinler Bayii olarak, yıllara dayanan tecrübemizle müşterilerimize daha iyi hizmet vermeye devam edeceğiz' ifadelerini kullandı.
Ford Otosan tarafından düzenlenen 'Satışta Mükemmellik Ödülü' satış konusunda başta müşteri memnuniyeti olmak üzere 3 aylık performans değerlendirmesi sonrasında, yılın 4 çeyreğinde bayilere takdim ediliyor. 'Satışta Mükemmellik Ödülü' en önemli kriter, müşteri memnuniyeti olarak kabul ediliyor.
Ford'un gözünde müşteri odaklılığın, satış öncesinden servis sağlayıcılığa kadar uzun bir süreci kapsadığını belirten Hayri Karahisarlı, 'Ford'un müşteri odaklılık değerleri yalnızca satış ve satış öncesi kapsamaz. Bizim için müşteri odaklılık, ilk geldiği andan itibaren müşterinin ihtiyaçlarını karşılama, belirleme, satış, kredi desteğinde olabildiğince yardımcı olma, araç tanıtımı, gösterge panellerinin tüm özelliklerinin anlatılması, satıştan sonra teslimat aşamasına kadar müşteriye yalnız olmadığını hissettirme ve satış sonrasında da herhangi bir problemi olduğunda bizim giderebileceğimize dair güveni verebilmeye kadar geniş bir süreci ifade eder. Ford Metinler Bayii olarak, yıllara dayanan tecrübemizle müşterilerimize daha iyi hizmet vermeye devam edeceğiz' ifadelerini kullandı.
Ford Otosan tarafından düzenlenen 'Satışta Mükemmellik Ödülü' satış konusunda başta müşteri memnuniyeti olmak üzere 3 aylık performans değerlendirmesi sonrasında, yılın 4 çeyreğinde bayilere takdim ediliyor. 'Satışta Mükemmellik Ödülü' en önemli kriter, müşteri memnuniyeti olarak kabul ediliyor.